onsdag 14 oktober 2009

Då var vintern här!

och de gick fort!

Förra veckan gick vi fortfarande i skjorts på dagarna, lite kallare på kvällarna dock men fortfarande riktigt varmt. Men denna härliga sensommar försvann nog med blåsten i söndags, för helt plötsligt har vi 0 gradigt på mornarna och kanske runt 15 i solen på dagen.

Så de är nog dax att införskaffa en vinterjacka. Kände imorse när jag gick till skolan att skinjackan var lite kall, dock hade jag både vantar och halsduk. Men imorgon får det nog bli en sväng på stan för att hitta en ny jacka. Väldigt otur att jag inte tog med min från Sverige. Nu fick jag en anledning att köpa en ny i år igen.

Har även hört av mig till ett hästställe upp i bergen idag och hoppas på att jag skall få hänga med på en tvådagars hikikng på hästryggen i helgen, men som sagt de återstår att se!
Sov så gott, nu skall jag se bonde söker fru!
Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar