lördag 10 oktober 2009

Lyckad fredag!

Igår hade mina rumskamrater en riktigt dålig dag men jag bestämde mig för átt följa med några andra kompisar ut på en öl. Så jag mötte upp Ilenia (italienska) Maria (spanjorska) och några andra spanska flickor vid notre damm och därifrån fortsatte vi till London Pub. London Pub är en riktigt bra ställe här i stan. Bartendrarna pratar engelska och ser dessutom ganska bra ut (vilket vi inte är vana vid här). Sedan hänger alla europeiska studenter där så där kan man definitivt ha en bra kväll!

Efter en öl lämnade vi stället och möte upp fler spanjorer innan vi gick till Sun Vally. På sun Vally spelade jag sedan billjard med Samira (tyska) och en kille från LA. Sedan var klockan så mycket att de var dax att ta en taxi hem!

En lugn och mycket lyckad kväll!
Nu skall vi till Grand Palace för lite H&M shopping
Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar