onsdag 7 oktober 2009

Tillbaka till verkligheten!

Så efter en kanon helg i munchen med tält och massa människor har tiden redan hunnit springa iväg till onsdag kväll!

Om ja börjar med ett kort stycke om helgen måste sägas att det var otroligt kul. Vi sov i tält inne på en jätte stor camping, två hållplatser från festivalområdet. Väl inne på festivalen var man tvungen att vara på plats kl 10 på morgonen för att någonsin komma in i ett tält. I varje tält var någonstans mellan 5-10 tusen skulle jag kunna tänka mig. Så flickorna fick ta fram dom blå ögonen och charmen för att få en sittplats. Detta gick ganska enkelt när nästan hela stället kryllade av italienare. Men sittplatser fick vi! Sedan var de att dricka öl, sjunga, dansa och prata med alla människor hela dagen och kvällen. Jag gillade den tyska musiken och äntligen fick jag använda min tyska.

På måndag morgon var vi tillbaka i Grenoble, hem för en snabb dusch innan skolan började. Sedan har tiden gått så himla fort, vi är i skolan från 8 till tidigaste 17 vissa dagar ända till 21. Sedan väntar läxorna, mycket märkligt skolsystem i Frankrike......

Helgen skall vi spendera i Grenoble. Planen verkar nu som en sväng ut och käka på lördag och kanske hem till några svenska tjejor på rock´n roll fest. Det återstår att se!

Lägger in lite bilder från helgen!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar