fredag 9 oktober 2009

Fredag!

Idag har jag haft en ganska effektiv morgon. Har hunnit städa mitt rum, duscha, plugga, tvätt och nu funderar jag på att ta en sväng in till stan för att shoppa lite!?

Hade annars en lugn kväll igår, min roomies var ute och dönade in här inatt vid 5 snåret, dom var verkligen inte tysta. Trodde nästan ett tag att hela lägenheten skulle ramla ner alla våningarn. Själv fick jag vara hemma och ta hand om min förkylning.

Igår gjorde jag och en tjej i min klass en ganska märklig upptäckt. Hon är svenska men pluggar i olso, men jag har hela tiden tyckt att de var något bekant med henne!? Men eftersom hon bor i oslo och är svensk trodde jag att jag bara hade sett henne på kort någonstans. Men så var inte fallet. De visar sig att hon gick klassen över mig i gymnasiet på agneberg och vi har många gemnesamma vänner. Helt sanslöst.

Skall kanske också tillägga att vi detta laget är jag grym på språk. Byter mellan svenska-norska-danska-tyska-engelska och lite franska beroende på vem man pratar med.

Dax att återgå till sysslorna!
Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar