torsdag 3 september 2009

Ännu en lugn dag!

Ja idag har vi inte gjort mycket. Andree flyttade in igår. Med sig hade han 3 par skidor, en cykel, klättringsgrejor osv... hans som har de minsta rummet tror jag har mest grejor. Ganska osannolikt egentligen med tanke på att han bor med 3 tjejor, men så är läget.

Idag har jag annars varit och satt pengar på mitt franska kort så imorgon skall jag förhoppningsvis ha ett franskt nr. Fick även frågan om jag ville ha ett checkhäfte, men nej tack. Bankpersonalen här är så otrevliga, dom pratar i stort sett ingen engelska och visar verklige sitt missnöje när vi kommer. De är ju deras jobb att hjälpa oss......

Har även satt upp mig på intergration weekend. Detta är en bussresa som går från skolan till okänt resemål där vi spenderar en helg med alla studenter. Skall tydligen vara riktigt kul.

Förresten, i nästa vecka skall vi försöka ta oss upp till ett reservat alldeles utanför stan och göra två hanggliding hopp, sjukt kul. Finns bara ett problem som återstår och det är hur vi tar oss dit, men de skall nog fixa sig.

Nu skall vi beställa pizza!¨
Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar