söndag 6 september 2009

Söndag= allting stägt



Japp söndagar är verkligen allting stängt. Men vi lyckas sysselsätta oss ganska bra ändå . Vi tog sovmorgon, städat lite och självklart suttit framför datorerna en stund. De e verkligen våran kontakt med omvärlden därförblir de en del tid framför datorn.




Igår spenderade vi hela dagen på stan, här är allting öppet till 7 på lördgar. Hann att upptäcka att mina rommies och jag inte riktigt delar klädsmak, men vi hade riktigt kul ändå. FIck även prövat den amrikanska sidan av stan, Mc Donalds. Sedan åt vi creps påvägen hem, riktigt nice. Perfekt efter att ha gått i flera timmar att köpa creps på gatan för 1,20 euro. Sedan hade vi en lugn kväll framför datorerna innan vi kikade på film.




Idag skall vi iväg och träffa andra internationell studenter och ha picknick i parken. Skall försöka få med kameran och ta några fina kort. Sedan till kvällen blir de nog en sävng över till Marc ( våran franska kille som har hjälpt oss med allt) för lite vin.




Förresten så fungerar äntligen min telefon igen, var i telefonbutiken igår igen, dom skrattar verkligen åt mig när jag kommer. Men som sagt, den fungerar nu. Mitt nr är 0033661213023.




ha en bra dag


Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar