tisdag 15 september 2009

Lyon och Oktoberfest!

Japp, igår kom vi äntligen iväg till Lyon. Staden är otroligt mycket större än Grenoble, men jag är inte speciellt imponerad. Dagen bestod i att springa runt i butiker med min roomies, tyvärr har vi inte riktigt samma stil vilket ledde till att de blev mest sådan butiker som dom gillar. Men jag fick köpt mig en väska och 3 par strumpor. Delvis beror detta också på att jag inte vill spendera så mycket pengar nu i början. Men de var en bra dag!

Nu till helgen skall vi på intergration weekend. den startar på torsdag kl 22 med några lekar hemma hos en kille och sedan kommer de en buss och hämtar oss och tar oss till okänd plats, vid havet. Där kommer 600 studenter spendera helgen full med aktiviteter tydligen. Får berätta mer på söndag.

Idag har vi även bokat så vi skall åka iväg på oktoberfesten i Munchen den 1 okt, sjukt kul.

Nu väntas här middag!
Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar